Du har ingen varer i indkøbskurven!

Cama

Spørgsmål og svar

Svar på ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Skulle du ikke finde svar på dit spørgsmål her, så skriv endelig til os.
Vil vil forsøge at besvare alle spørgsmål, efter bedste evne!

 

”Hvorfor skal jeg betale fragt?”

Pakning af bil, eller til palle tager tid og koster materialer (fx palle, tape, plastik mm)

Der er også udgifter til bil, i form af tid og benzin mm.

Det gælder både ved, når vi selv levere, eller hyre en fragtmand.

 

 

 

”Må jeg hente min bestilling selv?”

Vi er udelukkende en webshop og har derfor kun et lager.

Ifølge af vores lejekontrakt, må vi ikke have kunder på lageret, af sikkerheds årsager og pga vi deler ejendommen med andre. Man kan derfor ikke selv afhente.

 

 

 

”Har i en butik eller et showroom, så jeg kan kigge på produkterne?”

Nej desværre. Vi er udelukkende webshop og har hverken en fysisk butik eller et showroom.

Vi har masser af vareprøver, som vi gerne sender ud, hvis man ønsker at se lidt nærmere.

Vores billeder lever dog 100% op til varen i virkeligheden!

 

 

”Skal jeg selv samle mine ting?”

Ja, man skal selv samle sine ting. Det er tegning med på varen.

Og vi anbefaler at man er min 2 personer til at samle.

 

 

”Kan i samle/montere min bestilling?”

Vi tilbyder ikke montering, da vi ikke har mandskab til dette.

 

 

 

Noget af det jeg har modtaget er gået i stykker, hvad gør jeg?”

Tag et billede af det, som nu er beskadiget og send billedet til os.

Vi vil derefter forsøge at sende dig en ny plade/del, så hurtigt som vi nu kan.

Da vi ikke har dele til alt, kan der gå lidt tid med nogen dele.

Har du selv ødelagt en del, er du nød til at betale for en ny.

 

 

”Jeg har set et produkt, men ønsker en anden farve, har i det?”

Hvad du ser, er hvad vi har. De modeller og farver, som du finder på vores hjemmeside, er det vi har til rådighed fra vores producenter.

Man er dog altid velkommen til at spørge om produkter alligevel.